wtorek, 26 listopada 2013

Od Audrey Hepburn do Nicole Kidman - legenda fotografii podsumowuje 55 lat pracy

Amerykański fotograf Douglas Kirkland, w wieku 24 lat rozpoczął współpracę z magazynem "Look". Przepustką do sławy okazała się jego fotografia Marilyn Monroe, wykonana w 1961 roku, na 25-lecie pisma. Zaczął fotografować dla magazynu "Life". Przed jego obiektywem stawały takie gwiazdy jak Coco Chanel, Marlene Dietrich, Brigitte Bardot, Elizabeth Taylor, Sophia Loren, Catherine Deneuve, Morgan Freeman, Leonardo DiCaprio, Michael Jackson, Mick Jagger, Sting i wiele, wiele innych.

Przepis na sukces Douglasa Kirklanda
 
"Nie wolno dać się zastraszyć. Ja też byłem bardzo niepewny, nie wiedziałem, czy uda mi się coś osiągnąć, każdy okres wydaje się trudny do uzyskania sukcesu w fotografii. Dziś, każdy mówi, że jest to wyjątkowo trudne, ale ja wiem, że wciąż istnieją sposoby, aby odnieść sukces na rynku fotografii. Masz do czynienia z tym co jest - to jest Twój czas, wykorzystaj go. To co zrobiłem w latach 60. było zupełnie inne niż to, co robię dziś, to tak jak gdybym zaczynał od nowa" - mówi fotograf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz