wtorek, 1 kwietnia 2014

Mario Sorrenti wykonał akty Anji Rubik

Photographer Mario Sorrenti

Kariera fotografa Mario Sorrenti nabrała tempa w 1993 roku, gdy w wieku 21 lat wykonał akt swojej partnerki, nie bez znaczenia pozostaje fakt, że była nią Kate Moss. Obecnie Mario Sorrenti przeżywa najlepsze chwile w karierze - zlecenia same do niego napływają, od premiery kalendarza Pirelli na 2012 rok, dla którego zrealizował zdjęcia. Jednym z ostatnich jest sesja dla szóstego numeru "Lui Magazine", podczas której Mario Sorrenti sfotografował nagą Anję Rubik.

"Moja matka i ojciec byli hipisami, dorastaliśmy nago. Wszystkie wakacje spędzaliśmy nago na plaży, odkąd pamiętam zawsze byłem otoczony nagością. Nigdy nie miałem z tym problemu. Zacząłem robić zdjęcia, kiedy miałem 18 lat i w zasadzie fotografowałem wyłącznie ludzi. Miałem obsesję na punkcie fotografii, zawsze miałem aparat przy sobie i wykonywałem tysiące ujęć. Sytuacja zmieniła się dopiero wtedy, gdy na świat przyszły moje dzieci – nie mam już czasu, aby robić zdjęcia 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu" – mówi Mario Sorrenti.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz