czwartek, 16 stycznia 2014

Tomáš Mareček: NYC TRANSFERS /Martina Grmolenská/

Od 16. ledna do 25. února se v malé žižkovské galerii Polagraph uskuteční výstava mladého fotografa Tomáše Marečka, jednoho z největších českých experimentátorů s instantní fotografií.

 “Než jsem zhruba před osmi lety začal fotit, věnoval jsem se malbě, a tak za tu dobu moje práce prošly docela zásadním vývojem. Začínal jsem s digitální zrcadlovkou, pak jsem přešel k analogu, přes středoformát a lomo, až jsem finálně zakotvil u Leicy, velkoformátu a Polaroidu.„, vypráví Tomáš o své lásce k fotografii. Fotografie je pro něj stále především zábavou, což dokazují nejenom jeho nekonečné experimenty s technikou, ale i fakt, že se jí už mnoho let věnuje denně – v pracovní době v obchodě s fototechnikou a mimo ni při cestování po světě se svojí oblíbenou Leicou na krku.

Galerie Polagraph, Husinecká 14, Praha 3
www.polagraph.cz
Otevírací doba:  po-pá, 12.30-18.30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz