środa, 20 listopada 2013

Viva Photo Award 2013 - wyniki /Marcin Grabowiecki/Fotopolis/

Photo © Paweł Frenczak
Znamy już wyniki konkursu Viva Photo Award 2013. Zdobywcą nagrody Grand Prix został Paweł Frenczak. Jego praca zatytułowana "W stronę słońca" zwyciężyła także w kategorii "Fotografia komórkowa".

Paweł Frenczak został zdobywcą Grand Prix konkursu Viva Photo Award 2013. Praca zatytułowana "W stronę słońca" wygrała także w kategorii "Fotografia komórką".

Nagrodzoną fotografię zrobiłem podczas codziennej przejażdżki rowerowej. Zatrzymałem się na krótki odpoczynek na Jazie Bartoszowickim, podziwiając zachód słońca. Miałem już jechać dalej, gdy nagle zobaczyłem, jak po osuszonym korycie Odry spaceruje ojciec z synem. Wyczekałem odpowiedni moment, gdy obaj stanęli w miejscu, spoglądając na wprost linii horyzontu, i zrobiłem zdjęcie - komentuje laureat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz